خوش آمديد!
مهدی طالبیان
سلام! من یک برنامه نویس هستم و در اینجا از تجربیاتم خواهم نوشت
نشونک - جمع آوری اطلاعات از صفحات وب

نشونک - جمع آوری اطلاعات از صفحات وب

مهدی طالبیان ، ۹۶/۰۱/۲۲

وب گنجینه ای از داده های با ارزش است. دسترسی به این داده ها درقالب یک فرمت قابل استفاده آسان نیست. مانند: لیست قیمت محصولات، فهرست های عمومی وب و کسب و کار (Business Directory)، مستندات و انتشارات موجود در وب که به صورت گسترده و عمومی در دسترس همگان می باشد.
اگر این داده ها به سرعت و سهولت در یک فرمت کاربردی، در دسترس قرار گیرند، می توانند به اطلاعات کسب و کار هوشمند تبدیل گردند
در اینجاست که نرم افزار نشونک به کار می آید. نشونک شما را قادر می سازد الگوهای استخراج داده ها را تحت وب تعریف نمایید. به راحتی کلیک کنید و بصورت ویژوال داده های مورد نظرتان را انتخاب کنید. در الگوی استخراج تعیین می کنید داده ها چگونه باید استخراج گردند سپس نرم افزار تحت ویندوز WebAgent عملیات استخراج را بصورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد.
برای استفاده از این نرم افزار لازم نیست حتما برنامه نویس باشید. اگه می توانید از مرورگر استفاده کنید پس می توانید از این برنامه هم استفاده کنید. همچنین قابلیت های پیشرفته ای هم در این نرم افزار وجود دارد که می توانید از پیچیده ترین وب سایت ها نیز استخراج کنید.

با داشتن نشونک، دیگر نیازی به تشکیل یک تیم بزرگ جهت کپی و انتقال داده ها از صفحات وب به صفحات اکسل و یا استخدام برنامه نویسان حرفه ای جهت ارائخ راهکارهایی که ممکن است کارکند یا کارنکند ندارید. نشونک شمار را قادر می سازد تا بتوانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
شما می توانید الگوهای استخراج را به رایگان در وب سایت نشونک تعریف نمایید و نرم افزار Neshoonak WebAgent را بصورت رایگان از وب سایت دانلود کنید.
داده ها منتظر شما هستند.

نظرات (۱)

بسیار عالی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی