خوش آمديد!
مهدی طالبیان
سلام! من یک برنامه نویس هستم و در اینجا از تجربیاتم خواهم نوشت

بالاخره تمام شد

مهدی طالبیان ، ۹۵/۰۴/۲۵

مدتی بود که به فکر ایجاد وبلاگ افتاده بودم. سه تا گزینه داشتم، 1) نوشتن یک MiniWeblog  با MVC و  2) راه اندازی یک CMS و 3) استفاده از  ابزارهای آماده تحت وب مانند blogfa، blog.ir، بلاگ اسکای و ... . هرگاه بخواهید آینده نگر باشید پس باید به جزئیات بیشتری توجه کنید و نیاز به دانش بیشتری دارید. پس بیشتر مطالعه و تحقیق می کنید و زمان بیشتر می گذارید. در نتیجه مثل همیشه به سختی تصمیم می گیرید. مثل من.

بعد از 3 روز بررسی و سبک سنگین کردن تصمیم گرفتم گزینه 3 رو انتخاب کنم و اولین کارم این بود که ظاهر وب سایت رو عوض کنم. بد نشده شاید بعدا تغییرش دادم. بنظرم انتخاب خوبی بوده است. این کار تمام شده و آماده شروع به وبلاگ نویسی شدم

سلام دنیا!

نظرات (۳)

آرزوی موفقیت
سلام علیکم
انشالله توی جشنواره وبلاگ ها اول بشین
محمد فارس
علیک سلام
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی